mano lankytojai

2013 m. kovo 13 d., trečiadienis

Vištienos juostelės

Beatos vištienos kepsneliai
Ingredientai:
2 vištienos krūtinėlės gabalėlių
stiklinės pieno
prieskonių (kokių tik patinka – aš naudojau tik druskos, pipirų ir truputėlį prieskoninių žolelių mišinio)
1-2 kiaušinių
4 šaukštų duonos džiūvėsėlių
2 šaukštų miltų (sunaudojami ne visi)
2 šaukštų tarkuoto parmezano (nebūtinai)
alyvuogių aliejaus (nebūtinai)


Paruošimas:
Vištienos krūtinėlę išilgai supjaustome, maždaug 2-3 cm storio juostelėmis.
2. Pamerkiame į pieną bent valandai ar porai valandų.
3. Kai vištiena jau pagulėjusi piene, pieną nupilame. Pridedame prieskonių ir druskos.
4. Įkaitiname orkaitę iki 200-210 C.
5. Dabar pasiruošiame: vienoje lėkštėje miltai, kitoje lėkštėje parmezanas, sumaišytas su džiūvėsėliais ir dubenėlyje kiaušiniai suplakti.
6. Vištienos juosteles pamirkome į kiaušinio plakinį, po to truputį į miltus ir tada į džiūvėsėlius. Kai vištiena jau gražiai aplipusi viskuo, tiesiame į skardą. Taip padarome su visomis juostelėmis.
7. Jei turime tokį purkštuką, kuriuo aliejų purškiame, tai užpurškiame. Aš turiu tokį purkštuką, bet ne visada užpurškiu aliejaus ant vištos, taigi ir be aliejaus puikiai pavyksta.
8. Ir viskas, pašauname į orkaitę maždaug 20-30 min.


P.s. Beatos receptas

9 komentarai:

  1. vienas mėgstamiausių receptų :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nesu didelis Beatos gerbejas, bet sis receptas man labai patinka

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kadangi vištieną mėgstu visokią, šis patiekalas irgi atrodo skanus

    AtsakytiPanaikinti
  4. atrodo tokia traski mesyte gaunas :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. superinis receptas, ypac megsta mano sunus ir vis jam negana, tikrai labai skanu!

    AtsakytiPanaikinti
  6. mano mažųjų mėgstamiausi, valgo kaip pašėlę :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man patinka tokie receptai, kur nereikai teptis labai daug ranku, nuostabus skonis!

    AtsakytiPanaikinti
  8. pasigirsiu - siandien su mazaja savo kepem, labai skanu! :)

    AtsakytiPanaikinti